Sunday, April 5, 2009

我用骗人的祈祷骗自己我现在很好

Don't f e e l like blogging today (5th!)
Not in the mood to do anything, my brain is preoccupied.
Will reply tags tomorrow... sorry people. ):

到底是要远远看你
还是靠近一点更好
我不确定你是不是
我一直要找的主角

我用骗人的祈祷
骗自己我现在很好
和你在一起的每分每秒
就像走过彩虹隧道

有谁知道我现在矛盾的心跳
我却无法选择要或不要
我梦中见过的主角

我用骗人的祈祷
骗自己你没有看到
阳光地下我的新像羽毛
跟你飞过彩虹隧道


Xinyi, you will get to see my new specs tomorrow alright?
Sorry about saying i wanted to blog yesterday, too tired.
Today, not in the mood.

Toodles,
It's raining, the clouds are as dark as how my heart is feeling.
Dull and dark, fill with sorrow.
May rain drench me & wash away my pain.

No comments:

Post a Comment